miercuri, august 27, 2008

Relatia I-R

miercuri, august 27, 2008









Relatia I-R o gasim peste tot. Pe strada, in parcuri, in baruri, terase, cafenele, restaurante... oriunde ... si in unele cazuri chiar si acasa...chiar si-n persoana noastra...




Nu generalizez ca toti I-R-istii sunt de aceeasi speta, dar marea majoritate a lor ma ingretoseaza, adica imi provoaca greata. [brb, ma duc la baie]




I-R-istii sunt acele specii de "pasari migratoare", spetite de munca, pline de impresii, figuri, haine de firma, fashion mediteraneano-adriatico-ionic, cu foarte multe scapari atunci cand poarta un dialog in limba materna, cu masini frumoase inchiriate despre care pretind ca ar fi cumparate, ochelari Police, maieu alb cu blugi stransi pe cur si curea cu catarama mare "D&G", sepci Emporio/Georgio Armani asezate la impresii pe varfu capului cu scopul de a nu deranja care cumva paru gealat si aruncat rebel in toate partile, borseta prinsa la piept plina cu monede euro care sa sune 'a bani' la fiecare pas, pantofi albi cu botul ascutit si nu in ultimul rand, 50 de euro, bani munciti in 2 luni de zile, bani pentru care au carat cateva tone de ciment, cu care sa impresioneze pipitele noastre ajunse la oras direct de la coada vacii, care oricum nu ii prea baga in seama. [brb ma duc la baie]




Acum, daca ti se zbate o buza si un ochi si ti-a transpirat mana pe mouse, du-te in sifonier si observa-ti garderoba...vei realiza ca despre tine vorbesc, da, tu cel ce radeai in hohote. Tu esti acest virus "I-R". Microbul din cauza caruia trebuia sa ma uit de 2 ori cand treceam srada ca sa nu apara vre-un teribilist IR sa dea peste mine. Mucozitatea care punea mana pe curu chelneritelor doar pentru ca avea accentul putin schimbat si 50 de euro cu un colt scos din buzunar. Tu esti acesta! specia I-R [italo-romeno-{romena-aaa-vafancullo-mi scuzi-mi questo no shparle italiana}].[brb ma duc la baie]








Plecati, inapoi la voi, macaro..manilor... Romania...adica eu ma bucur ca am scapat macar de o bucata din taranime.. Imi cer scuze fata de cei ce nu se simt sau cei care sunt oameni cinstiti si gospodari in Peninsula Italica.








--aplauze

































P.S. Si constat ca am probleme cu prostata!








3 comentarii:

Anonim spunea...

Instructiv post-ul tau,nimic d zis..toti fluturasii albi care zac/salasuiesc in sufletelul meu si-au luat zborul cand cuvintele tale au trecut prin mine,calarind pe moli d adrenalina virtuala..Halal!Indivizii ce(inca)mai traiesc in mine au decis:greva!Lianele sufletului au incetat sa se miste..tacere..fac 1 efort si iti spun:chiar de-i asa cum spui(si eu o vad zilnic,aici),te rog,nu ne baga in aceeasi ciorba doar pt ca suntem romani.Credeam ca apartenenta la specia umana conteaza..E inutil,nu voi inceta niciodata sa ma minunez d"nestematele"mintii umane..am zis umane?Well,you may say i'm a dreamer:)

Anonim spunea...

italo-romeno ? ma mai tii minte ? defapt ma stii da nush dak ma recunosti.

TzantzaRasta spunea...

anonim1: nu am vazut commentul tau niciodata pana acum si au trecut aproape 2 luni. Probabil nici blogger.com-ul nu e interesat de oameni ca tine asa ca nu m-a anuntat ca am primit comment. Crezi ca daca folosesti metafore si epitete, ai automat un aer de om destept? NOT!!! Tot prost ramai, sa stii. Iar daca ai fi fost destept, ai fi fost in stare sa citesti si PS-ul in care am zis ca nu pun toti emigrantii nostri in aceeasi oala. anonim2: odata ce esti anonim sa stii ca e destul de greu sa te recunosc. Da o sa incerc sa imi amintesc unde am auzit numele asta de 'anonim' si poate imi aduc aminte de tine.

 
TzantzaRasta © 2008. Design by Pocket