joi, august 21, 2008

Brelocul de la cheia...franceza

joi, august 21, 2008

Evident, titlul nu are nicio legatura cu restul articolului, doar ca mi-a placut cum suna. Asta e o scrisoare pt cel care se simte...





Incep respectuos printr-un "salut boule, ce mai faci?". Aste e scarba pe care mi-o creaza fiecare moment in care ma gandesc la tine [ce gayish suna]. Observ ca dupa o vara dominata de politica, in care am si umblat prin... articolul de mai jos, m-am intors putin schimbat..in sensul ca am ajuns sa critic tot ce tine de Romania, de romani, de semeni...ar putea fi o aspratie a mea spre perfectiune, ar putea fi... descatusarea si eliberarea spiritului animalic al ochiului meu critic, ori simple observatii [barfe]. Oricum, stau si ma gandesc de ce sunt unii oameni prosti?! Pot fi si eu unul din ei dar ma gandesc ca odata ce realizez ca sunt prost, automat nu sunt chiar asa de prost... ma intelegi?! I mean... exista oameni care nu suporta sa fie numiti prosti si fix aia sunt prostii... ma intelegi?! In cei 17 ani de viata...plini de viata, am ajuns sa cred ca exteriorul conteaza mai putin decat interiorul [si aici nu ma refer la un suflet bun si pios], ci am ajuns sa realizez ca 3 fire de par gealate sau 75 de dreaduri sunt egale cu 0 (zero, ma intelegi?!) in raport cu ceea ce ai in cap si implicit cu ceea ce scoti pe gura. Am vazut ca banii din buzunar nu pot aduce o fata de calitate langa tine, niste bicepsi, tricepsi, cvadricepsi etc, bine dezvoltati, oricat de mult ai trage de fiare nu se dezvolta in acelasi timp cu neuronii ci in cele mai des intalnite cazuri sunt invers proportionale.





Si stau si ma intreb... cum unii oameni nu realizeaza chestia asta. Cum pot crede unii ca 100.000$ = 140 IQ? Raspunsu este "pentru ca's prosti" si tre sa fii mandru ca esti in stare sa ii numesti pe altii prosti pe buna dreptate... ma intelegi?! Am deviat ca ...prostu de la subiect. Initial voiam sa fac articolul sa arate ca o scrisoare dedicata unui prost dar m-am luat cu vorba si am uitat oricum.. eu sper ca tu, cel ce o citesti, sa ma intelegi...daca nu... esti un PROST!... ma intelegi?!

2 comentarii:

OanaBee spunea...

si la tine a devenit Globu' loc de varsat frustrari? Asa imi place de tine, atat timp cat esti constant si scrii lucruri care imi plac, esti in lista mea.:D Si nu mai sta cate 2 luni fara sa impartasesti nimic. Cin te-a suparat asa tare, fata?

Anonim spunea...

Presupun ca odata ce am repetat cuvantul PROST de atatea ori, iti inchipui despre cine e vorba

 
TzantzaRasta © 2008. Design by Pocket