vineri, mai 16, 2008

Alege ce e mai bine pentru orasul tau!

vineri, mai 16, 2008

Un mesaj tipic electoral right? Nu cumva iti vine sa iti iei campii cand auzi chestii de genu? Nu-i adevarat ca suntem toti intoxicati de mesaje care mai de care mai promitatoare si productive la adresa orasului nostru? Daca nu esti la curent, iti zic eu, suntem in campania electorala in care sunt ridicati in slavi toti viitorii alesi locali...din care doar unul va iesi...norocosul!

La fel de bine vedem ca toti fac cate ceva. Unul planteaza lalele, altu da pliante, alta da ulei, unu reface drumurile, altu isi injura contracandidatii si toti promit: una promite ulei, altu promite pliante, unu promite lalele, unu promite sa refaca drumuri, altul promite sa isi injure contracandidatii si toti promit sa promita. Nu am decat o mare scarba si o mare lipsa de respect la adresa acestor fosti UTC-isti care acum in democratie vin sa ne conduca si sa ne promita marea cu sarea. Ne-am saturat pana peste cap!!! Vrem sa vedem si rezultatele! Incerc sa reprezint acum vocea poporului, nemultumit.

Observ ca dintotdeauna poporul incercand sa santajeze candidatul spunand 'ca daca eu te votez, faci si tu treaba pentru mine' primeste mereu teapa.
Hai sa va propun ceva... ce ar fi daca anul acesta vom vota un primar mai tanar? unul de care putem fi siguri ca nu a fost un mare UTC-ist infocat si unul de care putem spune ca nu va mai fura din banii de oras, pentru ca a furat din cei ai tarii[vorbind pe limba voastra]...unul care la televizor nu reactioneaza in mod PRM-ist, unul care nu face strazi si nu infrumusetzeaza orasul in pragul alegerilor. Toti cei carora le spun acest lucru imi zic, nu votez cu Adomnitei pentru ca e hot...si Nichita e hot dar cu el votez...si stau ca prostu si ma intreb... cum adica sa nu il votezi pe unul despre care banuiesti ca e hot si il votezi pe unul despre care stii sigur ca e hot? Mie daca mi-ar permite legea, as vota Adomnitei dar pentru ca nu am acest drept, ma las inca 4 ani pe mana voastra si incep usor usor sa invat sa merg pe liane prin copaci.
A, si inca ceva de ce ati vrut revolutie daca in continuare votati cu partidul Social(ist)? Va urez spitalizare placuta dupa ce va rupeti picioarele sau chiar gatul in gaurile de pe trotuar, intoxicare placuta cu tot praful de la proiectul Palas si distractie placuta fara Gradina Botanica.... poate maine ne fura si Palatul sau Mitropolia si vor face un mare centru comercial in care cu siguranta nu va intra nimeni din cauza saraciei... Cu Nichita ne-am lamurit asa este? Hai sa incercam ceva nou...

Votati Cristian Adomnitei!

0 comentarii:

 
TzantzaRasta © 2008. Design by Pocket