marți, iunie 23, 2009

Best Dreadlocks in Iasi

marți, iunie 23, 2009

Draga cititorule... unicule cititor... imi imaginez cum arati.. esti unic asa ca imi pot rezerva libertatea de a mi te imagina. probabil esti inteligent si frumos si...ai parul cret sau drept...lung sau scurt...rar sau des...matasos sau neted...blond sau brunet...oricum ar fi... este perfect pentru dreaduri. Arati grozav...sincer...dar parca ar mai trebui o imbunatatire. Aceasta cred ca vine din partea parului. Cu dreaduri ai arata grozav. Ai parul scurt? Nicio problema. Pentru tine au fost inventate extensiile. Un look rasta te-ar prinde nemaipomenit. Aici avem si tot felul de accesorii rasta. Fesuri rasta...fese rasta, hanorace...in concluzie avem di tati. nu ramane decat sa apelezi la 0720/223553 ori sa ma contactezi pe bestdreadlocks@yahoo.com .

6 comentarii:

Mihaela spunea...

you're open for business :) good luck >:D<

Diana spunea...

mmyep...lumea te sustine :)

marina spunea...

doar suntem colegi, ce naiba:D

Unknown spunea...

Salut. Vreau sa imi pui si mie dreaduri, am incercat sa iti dau "add" pe messenger dar nimic, astept un raspuns. (pitic_vlad2004@yahoo.com) :)>-

Unknown spunea...

Vreau sa imi fac dreaduri
M-am saturat de parul meu vechi

Unknown spunea...

Daca parul este mai lung de barbie cam pana unde ar fii dreadurile di cat ar costa daca am doar calota

 
TzantzaRasta © 2008. Design by Pocket