vineri, ianuarie 25, 2008

Tu bi or not tu bi

vineri, ianuarie 25, 2008
Titlul nu are legatura cu continutul textului, scuzati cacofonia!





Ceea ce am in cap acum si o sa spun, este legat de crestinism...de religii in general si de modul in care oamenii sunt corupti, prostiti...spune-i cum vrei.



Asam... cum sa incep? e primul articol si am emotii... Se facea cu multi,multi ani in urma, cred ca 1 sau 2.. Eu, crestin din cap pana in picioare, devotat si extrem de credincios, merg cu un coleg la biserica pt. ca trebuia sa dea niste pomelnice, whareva. Pana aici, nimic interesant. Intrand in biserica cu greu -inotand printre valurile de sunci ale babelor, adunate in lacasul de cult doar pentru a sta in liniste, intr-un loc calduros, sa barfeasca, sa analizeze...sa discute ultimele noutati de la teleVIZOR- ajung la preotul cu pricina. De aici a inceput totul. Acel preot pe langa ca statea 'bashtan' pe scaun, in spatele unei mese pline cu bani cum nici in Banca Mondiala nu vezi, avea tatuat 'la greatza' pe mana, probabil numele femeii iubite si anume "NELY".In acel moment am simtit un dezgust total la adresa preotilor, care ar trebui sa fie un model pentru adevaratii crestini, pentru ca acestia sunt mesagerii lui Dumnezeu pe pamant, sau ceva de genu'. Dupa acel sa-i zic... inceident,am avut o revelatie, am hotarat ca nu voi mai crede in religie, in Iisus sau nu stiu cine. Totodata, chestia asta m-a facut sa ma gandesc mai bine la ce este crestinismul.

Din punctul meu de vedere, crestinismul este o simpla inventie de prost gust, care se foloseste de naivitatea oamenilor, si are scopul de a-i imbuna. Daca iei in vedere fiecare amanunt din Biblie, fiecare traditie, sau obicei, vei observa ca nu are sens sau ca este o simpla ejaculare a imaginatiei unui om bolnav, constipat sau... nah...fara ocupatie. Sa vedem un exemplu pentru amanunt din Biblie: cum naiba sa poata Iisus sa mearga pe apa?!?!?!?! abis daca era adevarat va dati seama ca acum era imprimata fata lui pe toate placile de surf. Si exemple pot fi date pana maine. Acum sa vedem si un obicei sau o traditie: postul. Tine 40 de zile si nu ai voie sa mananci produse cu provenienta animala, or postul negru cand nu ai voie sa mananci nimic pana la apusul soarelui. Cineva sa imi explice din punct de vedere religios.. de ce a creat Dumnezeu animalele 'mancabile' sau pe cele care produc lapte, oua&stuff? Si de ce in timpul anului e voie sa consumi aceste produse? Iar in cele 4 posturi nu este voie? La urma urmei, de ce postim? Pentru ca Iisus nu a mancat timp de 40 de zile cand a fost plecat nu stiu unde. Este clar o dovada a faptului ca religia a fost inventata pentru oamenii cu o lipsa acuta de personalitate, ori pentru a-i face pe altii sa se umileasca. Adica zic ca daca stomacul lui Iisus a rezistat, eu nu vreau sa ma iau ca oaia dupa el si sa fac ulcer. O alta chestie care nu-mi place poate fi faptul ca atunci cand ne inchinam, trebuie sa stam cu capul in jos si sa fim umili......NOT!!!!!! Eu nu ma umilesc in fata nimanui!!!Sau faza ca in fiecare rugaciune ii cerem lui Dumnezeu sa ne miluiasca. De ce???? Dumnezeu ne-a lasat pe lumea cu minte, cu gandire fix pentru a ne descurca singuri si pentru a ne purta singuri de grija. Nu am nevoie de mila nimanui pentru ca am cap. Din cate imi dau eu seama, crestinismul este o religie pentru oamenii neputiinciosi care ajunsi la capat de drum, nu mai au nici o solutie si neavand nimic de pierdut se inchina, acest lucru dandu-le o scanteie de speranta in plus. De aceea, din toate rugaciunile, sunt nelipsite constructiile : Doamne miluieste-ne /:) sau Doamne ajuta-ma /:) 8-.

O alta intrebare care nu imi mai iesa din cap este...daca Adam cu Eva au avut 3 baieti (Cain, Abel si inca unul) cu naiba s-ar inmultit saracii de ei???!!!! [AUCH!!!!]

Sau inca ceva..de ce minunile gen invieri, aparitii ale ingerilor s-au intamplat numai in trecut? Hai Iisus sa ne vedem fata in fata... aaaa sau nu ca si acum sunt minuni la modu ca ii curge unui calugar din gura peste icoana si clar, a plans nu stiu ce sfant. La o adica sunt doar desene si de unde ar sti Dumnezeu ca fix acolo este ochiul? Si sa stiti ca toate aparitiile ale sfintilor in vise, sunt doar simple creatii produse de subconstient.

Nu stiu ce mai pot spune...deja m-am enervat si m-au luat toti DRACII! exemple de dat, exista la nesfarsit si pot continua textul pe inca 10 pagini.

Consider ca mi-am exprimat punctul de vedere, iar acum ramane sa analizati voi si sa faceti cum vreti. Eu voi ramane in continuare cu Dumnezeul meu, si cu religia mea proprie pe care mi-o creez pe zi ce trece, si nu voi mai sta niciodata in genunchi cu capul in jos, si sa ma injosesc, sarutant mana preotului pe care nu este exclus sa gasesc si alte lucruri/substante, nu numai un tatuaj cu 'NELY'.


Sa stii frate, ca religiile nu exista,
Sunt doar simple povesti
Si il folosesti pe Dumnezeu ca pe o pista
Sa nu fii raspunzator atunci cand gresesti.

La urma urmei, tot omul crapa
Sa nu speri sa fii nemuritor,
Doar pentru ca Iisus a mers pe apa
Iar tu mergi simplu, descult, pe un covor

Te sfatuiesc sa crezi in Dumnezeul tau amice
Si sa iti traiesti viata cum stii tu mai bine
Nu sa dai jdemii de lei pe pomelnice
Si sa ajungi acasa la copii fara nicio paine.

3 comentarii:

OanaBee spunea...

poti sa te mai legi si de numarul foarte mare de religii de pe fata pamantului. Nu toata lumea crede in acelasi Dumnezeu...atunci, unde e adevarul? Religia este o traditie ce trebuie urmata, un rit al fiecarui popor si al fiecarei civilizatii aparute de la inceputuri, nu un mijloc de pedepsire a celor necuviinciosi sau necredinciosi.

PersefonaOk spunea...

Religie, crestinism...hmmm...poti vorbi despre astea chiar mult mai mult de 10 pagini...
Ca o fi crestinismul o inventie a unor oameni care nu au avut ce face sau ca a fost o inventie politica...iar...peste 10 pagini...Faza e ca poate a aparut pentru ca oamenii aveau nevoie sa creada ca exista o putere superioara, ca aveau nevoie sa creada ca ceva acolo sus ii poate ajuta sa iasa din...ce au intrat.
Sa zici ca esti ateu si ca nu crezi in dumnezeu(oricare ar fi el) asta e intr-adevar ipocrizie pt ca majoritatea ateilor "convinsi" cand dau cu c***l de greu primul lucru pe care il zic e: "Oo Doamne/God/Deus/Dio!!"
Sa alegi sa nu crezi in dumnezeu pt ca in loome e atat de mult ra#at sau ca nu iti merge tie bine e stupid pt ca e vina oamenilor sau a ta.
Religia e asa cum zicea si oanabee e traditie pe care daca vrei o urmezi sau nu.Tu singur alegi cum sa te rogi, daca mergi sau nu la biserica, daca tii post sau nu.
Eu sunt ortodoxa, cred in Dumnezeu, merg rar la biserica pt ca...ma enerveaza si pe mine "pioasele" ce vin la biserica duminica de duminica, dar cand e predica nu stiu cum sa spuna cat mai multe cuvinte pe minut despre ce a mai facut cucoana preoteasa, popeasca,etc. Cu toate astea ma rog cum cred eu ca e mai bine, fara sa spun pagini intregi de rugaciuni.

P.S. Iti recomand filmul: Zeitgeist, daca nu cumva l-ai vazut de cand ai postat.
P.S.2 Nimic din ce am scris nu se refera strict la tine, persoana a II-a e pt a generaliza...sau ma rog..face ea ceva...

euandrea spunea...

asta vroiam sa zic si eu , uita-te la zeitgeist
totul este o proasta intepretare . si o manipulare in masa , iar cei ce vad asta si incearca sa deschida ochii celor din jur , dispar de pe suprafata pamantului .

 
TzantzaRasta © 2008. Design by Pocket